PARANGAL - d.o.o. Osijek za proizvodnju, usluge i trgovinu
 
   
 

Politika kvalitete

Poduzeće Parangal d.o.o., uprava i svaki radnik poduzeća, uvođenjem standarda ISO 9001:2000 opredijeljeni su za stalno unapređivanje kvalitete pružanja usluga ugovorenih s naručiteljima  u području elektrotehnike, strojarstva, toplinarstva, građenja.
                
Obveza uprave je stvoriti preduvjete sigurnog i kvalitetnog rada kao uvjeta za obostrano zadovoljstvo uprave, kolektiva i naručitelja.

Doprinos uprave je u pravilnoj organizaciji radnika i mehanizacije, stalnom ulaganju u najsuvremenije, visoko produktivne strojeve i alate i stručno osposobljavanje radnika, neprestana kontrola provođenja postavljenih ciljeva i mjera te pravedno i pravilno ocjenjivanje i nagrađivanje doprinosa svakog pojedinca i grupe ukupnoj slici poduzeća na tržištu rada.

Doprinos radnika je u građenju svijesti da je jedino kvalitetno izvršena usluga, u svakom njenom segmentu jamstvo opstanka poduzeća na zahtjevnom tržištu rada. Ciljevi kvalitete dostižni su tek kada svi radnici, zajedno s upravom budu u svakom trenutku spremni da prihvate standarde kvalitete  kao nešto prirodno i svakodnevno. Svi radnici stvaraju sliku sposobnog i uspješnog poduzeća, ugodnog radnog okruženja, što je bitno za povjerenje kupca.

Uprava poduzeća Parangal d.o.o. se obvezuje da će raditi na stalnom unapređivanju sustava upravljanja kvalitetom te da će standarde prihvatiti i zahtijevati poštivanje od svih sudionika procesa rada, od svojih radnika do kooperanata i vanjskih suradnika. 

Ovom politikom kvalitete izražavamo naše opredjeljenje za usklađivanje s odgovarajućom zakonskom regulativom i ostalim zahtjevima na koje se naša tvrtka obvezala, a koji se odnose na zahtjeve naručitelja u svezi kvalitete.